mandag den 21. maj 2012

Mors dags gave 2012.

Da det var mors dag var vi blevet inviteret hjem til pigernes farbedste ( farmor ) , for at se hendes nye hus, og som traditionen tro havde Claus købt lidt til sin mor - blomster og chokolade. Men fordi det nu var mors dag og vi skulle hjem til hende for første gang i det nye hus, så skyndte pigerne og jeg os at lave nogle små søde ophæng til deres farbedste.

Vi brugte en masse Hama perler i forskellige farver - er bare så vild med de neon farvede jeg fandt i Søstrene Grene hjemme i Odense så ærgrer mig i den grad over at jeg ikke købte et par poser mere, for de lyser bare op og man behøver ikke blande så mange af dem i.


Jeg har som til vores egne små ophæng brugt ting fra Tiger og bomuldsgarn og Hama perler.


Og så min egen model af to størrelser blomster :)


Den første blomst i øverste række til venstre med orange og gul har en hvid kant rundt om, som er lavet af selvlysende Hama perler - de er så fede at blande sammen med neon farverne og så er det altså temmelig sjovt at se hvordan de lyser i mørket - men også hvordan de lyser når man stryger dem sammen :)


Jeg fik selv en dejlig lilla blomst, en skøn æske chokolade og en dejlig deo fra Celine Dion af mine piger - alt sammen i farvetemaet lilla som deres søde far påpegede ;)

Ingen kommentarer: