onsdag den 11. april 2012

Mit lille hama træ.

Nu er foråret endelig på vej og derfor synes jeg også at dette skulle afspejles i vores hjem, så den sidste lange tid har stået på hama perler i lange baner :) Jeg forsøgte før påske at lave noget påskepynt og var godt igang, men nåede desværre ikke at blive færdig, men så når det at blive færdig til næste års påske.

Nå men som sagt er jeg gået lidt meget hama amok og virkelig fået mit indre legebarn mere ud end normalt - SKØNT ;) Her er nogle billeder af mine egne blomster design, som vi alle synes i den grad pifter vores hjem op og viser vores familie :) Håber du vil nyde billederne og de smukke farver, der vælter frem på skærmen :)








Man kan da kun blive i godt humør af at kigge på sådan nogle skønne farver på nogle grønne grene :)

Ingen kommentarer: