tirsdag den 27. marts 2012

Lidt nyt på kommoden i gangen.

Så fandt jeg ud af hvad der manglede på kommoden, for at helheden mere kunne træde frem.... kan du se det??


Lysene har fået en lille fugl - modellen er fra stof og stils hjemmeside, papiret er fra Tiger, ligesom perlerne og de små sommerfugle - dog er den pink hama perle fra Fætter BR. Jeg har brugt bomuldsgarn til at binde dem op på lysestagerne med. Bemærk den blå glimmer sommerfugl - en hårclips som begge piger er ellevild med og som Claus synes var så sød på lyset - skøn mand jeg har der også bidrager med en kant i vores hjem ;)


Fuglene er ens på begge sider og indeholder begge en kontrastfarve, som samtidig ses i den anden fugl.


Et ugle billede mere, men denne gang en model jeg fandt på en hjemmeside med wallstickers.... har gemt siden fordi den har så mange mange skønne og fede billeder af ALT mellem himmel og jord !!! Sidens navn kommer på senere. Jeg har så selvfølgelig for mig ændret nogle ting på uglen, og så har jeg som en sjov detalje og noget der samtidig viser hvem jeg er - tegnet et garn nøgle og nogle strikkepinde :) Så hvis du ikke har gættet det endnu så ja skal uglen symbolisere mig - som Claus sagde den mangler bare brillerne ;) Jeg har også farvelagt den sorte baggrund, idet firkanterne oprindelig er hvide.



Ingen kommentarer: