onsdag den 8. februar 2012

Intet skulle stoppe mig!!


I december 2010 røg jeg med fuld udrykning på sygehuset og var indlagt det meste af december med to meget små piger derhjemme og en mand der måtte pendle mellem arbejde, hjem med børn og sygehus og samtidig forsøge at holde hovedet koldt for os alle sammen. Jeg blev undersøgt på kryds og tværs og man fandt ikke frem til noget som helst så på dag 10 fik jeg konstateret lavt d-vitamin og sendt hjem på dag 11 - en uge før juleaften. Jeg kunne pludselig ikke gå så måtte til genoptræning og min fys mente at jeg skulle få gang i strikkepindene så garn, pinde og hendes verden blev bragt ud til mig. Dette blev mit første svendestykke og skubbet igang igen for følte det som om jeg skulle lære at strikke påny. Jeg gik igang med denne skønne vendestrikket trøje fra hendes verden og valgte at lave den til min yngste datter Mathilde og i noget skønt strømpegarn jeg næsten lige havde købt på nettet hos Palopeshop.dk


Første halvdel lavet :)


Set fra forsiden med ryggen som det stykke med strikkepinden i.


Den færdige udgave MED knapper :)


Mathilde med den på - desværre har hendes far ikke været så god til at vaske striktrøjerne så denne er blevet noget filtret men stadig anvendelig.


Ingen kommentarer: