mandag den 13. februar 2012

I dyrenes tegn



Så kom der lige billeder af flere af mine lærreder / ramme billeder med dyr. Alle billeder er inde på Mathildes værelse, for hun skal jo ikke snydes når nu storesøster også har.

Elefant fra Københavns Zoo, som jeg selv tog billede af - synes det var så sjov en ting at den stod med foden oppe uden der var en dyrepasser i nærheden og træne eller pleje den :)


Deres skønne giraffer blev også lige brugt som billede :)


En zebra der stod lidt ensom, men var så smuk, idet man virkelig kunne se dens striber og ligheden med en hest, så måtte bare foreviges :)


Et billede jeg bare måtte lave, idet jeg havde en lidt sjov idé. Baggrunden er faktisk et billede af noget patchwork stof jeg har fundet på nettet, som jeg synes var så smukt, så jeg kopierede billedet og printede det efterfølgende ud. Jeg har fundet utrolig mange skønne stoffer hos blandt andet http://www.malika-rosa.dk/, hvor jeg har kopieret billederne af stofferne og så senere har printet den ud og så lavet skønne ting med dem :) Det er jo også en måde at skaffe papirer med smukke mønstre, men men men det kan blive lidt dyrt i printerpatroner, så man skal holde sig til nogle af de mønstre man allerhelst vil have :)


Jeg har anvendt pynt som : klistermærke borter, 3-d sommerfugle fra Bilka, filtblomster fra Bilka, og blomsterpailletter


På dette billede har jeg også anvendt hjemmeprintet papir fra noget smukt stof og brugt crepe papir fra rulle købt i Søstrene Grene, som jeg har draperet og sat på med dobbeltklæbende tape, med en klistermærke bort ovenpå. Så har jeg fundet et digt i en lille bog jeg har og skrevet med dobbelte bogstaver og udfyldt med guldpen og lavet en kant med noget papirbånd jeg har, udstansede blomster med blomsterpailletter og sommerfugl og bi - bien har fået et lille flyvespor af hjerter. Billedet står hjemme hos min svigermor nu og blev givet på mors dag :)


Ingen kommentarer: