mandag den 23. januar 2012

En ny start

Hejsa alle I skønne kvinder derude

Så fik jeg endelig taget hul på en længe ventet drøm om at dele mine kreative sysler med andre kreative sjæle :) Jeg vil primært vise mine strikkeprojekter, da det er mit hjertebarn nr. 3 næstefter mine to dejlige piger på knap 2 år og  3 år. Men jeg vil også tage jer med ind i resten af mit kreative univers og måske være en inspiration for nogen - om end ikke så vise kvinder unge såvel som gamle, at selvom kroppen ikke altid vil som man selv vil, så er livet endnu ikke forbi!! :) Jeg har diagnosen svær fibromyalgi, hvilket gør min hverdag meget besværlig, men også fuld af voldsomme smerter og mange gener. Det har dog ikke forhindret mig i at holde fast i det jeg elsker mest i livet ud over min kæreste og to piger - nemlig det kreative - det at skabe noget med mine hænder :)

Jeg håber inderligt at du kære læser har lyst til at besøge min blog så ofte du kan - måske skrive en lille hilsen eller kommentar og måske vi kan udveksle erfaringer, gode idéer osv. Kig dig omkring i En StrikkeMutters Univers og god fornøjelse :)

Mange knus og kærlige tanker fra
Lene

Ingen kommentarer: