mandag den 23. januar 2012

En cardigan til strikkemutter herself

Så synes jeg at nu måtte det være på tide at jeg tog og forkælede mig selv med mit eget strik, så fandt en opskrift i et af mine mange garnstudios pragtfulde kataloger :) Havde lyst til at give den hele armen så den blev rigtig i strikkemutters ånd- skønne farver og bare ud fra hovedet :)

Strikkemutters cardigan påbegyndt - småt men godt ;)


Så kom der en anelse mere på i farverne.


Så blev det første ærme færdigt og igang med andet ærme :)


Og her har I så det færdige resultat af strikkemutters første cardigan :) Blusen er med ranglan for er så dejlig let at strikke ud fra uanset hvor man befinder sig, samtaler og hvor længe det har ligget hengemt :)


Som I måske kan se så har jeg lavet to striber i vrangmasker, som også går igen på ryggen blot noget bredere og så har jeg valgt tre forskellige knapper hvoraf den orange skulle fungere som kontrast til det pink garn :) Jeg er super glad for blusen og bruger den utrolig ofte - den er i blandingsgarn og pga min fibromyalgi er jeg nødt til at have en langærmet indenunder. 

Ingen kommentarer: